26. 4. 2016

Svět dekorace, který tak ráda navštěvuji...

Dekorace jsou něco, co nesmí chybět v jakékoliv místnosti. Z domu dělá domov a z pokoje útulný
pokojíček. I zde ale platí pravidlo, že se nic nesmí přehánět, však přece v jednoduchosti je krása.
 S tímto mám já osobně docela problém, líbí se mi každá svíčka, každá keramická blbůstka, že bych to za chvíli ani neměla kam dávat, a tak snažím se věci nějak prostřídat, aby mě výzdoba neomrzela.



V tomto článku vám představím některé z mých dekorací, které jsem si nějak sama "zpíchla", mohla bych být moderní a nazývat to DIY dekorace, ale zase mi nepřijde, že dát obrázek do rámečku je nějaké umění :D

1. Zeď lásky a štěstí
Tohle byl nápad za který se mám opravdu ráda. Tahle zeď už není jen prázdné místo jako dřív, nyní ji zaplnili fotky z mého života, stejně jako si momenty, na nich zachycené, našli místo v mém srdci. Vždy když nemám nejlepší náladu, stačí si fotky chvíli prohlížet a už už se začnu usmívat.

2. Citáty, citáty, citáty
Citáty jsou vlastně mým koníčkem. Baví mě je číst, hledat, vypisovat a nechat se inspirovat. V pokoji mám pár fotek s citáty, ale i texty písniček, ze kterých jsem si citát vyšlechtila sama. :) Pak už stačí jen hezky napsat, vytisknout, zarámovat a šup s tím na nějaké pěkné místečko.

3. Usušené vzpomínky

Už jste někdy dostali od někoho nádhernou kytici patnáct rudých růží? Já ano a musím říct, že už asi nikdy nebudu mít krásnější výzdobu pokoje než tu, o níž se postarali tyto dokonalé květy.  Proto není divu, že jsem je nedokázala vyhodit, a tak zdobí pokoj dál. Sice již bez života, ale stále stejně majestátně.

4. Utéct a být volný
K téhle výzdobě jsem si jen vytiskla pár ze spousty obrázku uložených na Pinterestu pod heslem "free, adventure, dreams", které mě úplně naplňují touhou. A nyní jsou již připnuty ve hmotné podobě nad mou postelí. Lepší místo si už ani nezaslouží :)

5. Zátiší se svíčkami
Jak už jsem psala, svíčky prostě miluju, a protože jich mám vážně spoustu dokonce je střídám podle ročních období, a tak přišla na řadu zelená, zatímco vánoční vůně již spí svým jarním zimním spánkem společně s těmi oranžovými, které čekají, až stromy shodí své listí. 


6 komentářů:

  1. Krásné! Přesně tohle je můj styl :)
    FitBlanka

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké:) jednoduché, ale nápadité. Taková dekorace se mi moc líbí

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera! Tá stena s fotkami je krásna a zarámovanie citátov ma nikdy nenapadlo, skvelý nápad! ♥
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Máte pěknou a vkusnou dekoraci :-) . Já jsem se při výběru dekorace řídila heslem, že míň je víc. Nechci to mít doma přeplácané, takže jsem si koupila jen nějaké menší skleněné dekorace . Občas, když vidím něco pěkného, tak si to koupím, ale nepřeháním to :-) .

    OdpovědětVymazat