30. 4. 2016

Moje rána jsou teď mnohem lepší. I ty tvoje mohou rozkvést.

Nikdy jsem snad neprožila hezčí týden než byl tento! Říká se, že pokud chceš zažít něco, co jsi ještě nezažil musíš udělat něco, co jsi ještě nikdy neudělal. Teď to konečně chápu. Udělala jsem prostou věc a můj život se úplně změnil. Rozhodla jsem se, že budu vstávat o hodinu dřív než normálně. Nikdy bych nevěřila, že to vstanu brzo ráno mi může tolik zlepšit den, ale tento týden, jsem byla opravdu šťastná a neměla jsem pocit únavy.




Otázkou je, jak takový čas před začátkem školy využít. Takže jak to dělám já:
1. Vstanu, udělám si ranní hygienu
2. Rozložím si podložku na cvičení a protáhnu všechny části těla. Začala jsem také cvičit jógu, takže jsem si na internetu našla nějaké polohy pro začátečníky.
3. Udělám si čaj
4. Poté přijde čas na případné dodělání věcí do školy, to ale jen výjimečně. Jinak se snažím třeba psát článek nebo deník nebo projíždím pinterest a nechávám se inspirovat.
5. Nalíčím se a učešu
6. Kolem sedmé hodiny ranní většinou snídám, stále ještě v pohodlném županu
7. Nakonec se jdu obléknout a vyrážím do školy za každého počasí pěšky s hudbou v uších.

Taková rána mě opravdu strašně baví. A protože je mám tak klidná a spokojená bez žádného stresu, není divu, že pak můj den vypadá úplně jinak. Dokonce mi přestalo vadit být ve škole, přestala jsem se zaobírat věcmi, kvůli kterým jsem dřív příliš nadávala. Vážně mi už nevadí, že máme dvě fyziky za sebou, vždyť se to přece nějak přežije :)

 Jinak tento týden jsem kromě cvičení a vstávání, také byla v bazénu a v sauně. Sauna pro mě byla novinkou a moc jsem si ji užila! Dá se tedy říct, že tento týden jsem žila úplně jinak než ty předchozí. Nevím, ale mám takový pocit, že toto mi nějakou dobu vydrží. Nezdá se mi to jako to chvilkové nadšení pro nějakou věc, je to jiné, je to jiný styl života. Jsem vážně šťastná :)
Věci, které byste měli začít dělat :)

I tvoje ráno může být hezčí, i tvůj den může být krásnější. Je jen na tobě jaký si to uděláš. Ale pokud chceš něco změnit, musíš se nejdříve rozhodnout, že tu změnu uděláš, to je první krok ke štěstí. A i když jste milovníci pohodlných postelí jako já, věřte, že pod peřinou můžete jen snít, ale ne žít. Tam se s nikým neseznámíte, tam nezískáte lepší postavu. Spánek není náš život, spánek je čas, kdy si můžeme odpočinout a ráno mohli vstát a žít. Jen to zkuste a uvidíte :)

Dawn and I are the best of friends. The kind that sits in silence and enjoys one another needlessly. We wake each other up I think. We are very quiet.:

8 komentářů:

  1. Smím se zeptat v kolik vstáváš? Protože stihnout tohle všechno ještě před snídaní v 7.. to mi přijde jako hodně brzké vstávání :D v 5?
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Já vstávám úplně v pohodě v 6:55 a do skoly jdu v 7:30... v první třídě jsem chodila už v 7:15.. nechápu jak to stíhala, i když na mém stereotypu se nic nezměnilo :D

    Jinak ohledně spanku, je to u mě hodně zvláštní, protože tam žiju dvojí život, čerpám tam inspiraci, můzu si tam dělat co v tomto světě ne... Já vim jsem divná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsi divná, jsi originální :) Je to vážně zajímavý, když někdo nebere spánek jako stav, kdy o sobě neví :)

      Vymazat
  3. Já bohužel do školy vstávám normálně v 5:30, takže ve všední dny je tohle pro mě nemožný, ale o víkendu si občas ráda přivstanu. Opravdu je to super, a stihnu všechno co potřebuji:)

    OdpovědětVymazat
  4. Pod to se můžu podepsat, když vstávám brzy, mám přes den víc energie, lepší náladu, stihnu mnohem víc věcí... Není pro mě výjimkou ani vstávání ve 4, ale to je už opravdu jen občas :D Ale třeba se mi z toho někdy podaří udělat rutinu :)

    OdpovědětVymazat
  5. To zní jako plán! :) Chtěla bych se dokopat více ke cvičení jógy a tohle by byl ideální plán, navíc když v květnu maturuju, tak se bude čas na odreagování hodit jak nikdy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať se plán vydaří!A také držím palce k maturitě :))

      Vymazat