21. 2. 2016

Dokonalý den? Přesně takhle.

V tomto článku jsem se rozhodla sepsat, jak by měl podle mě vypadat dokonalý sobotní den. Možná si nakonci psaní uvědomím, že takhle dokonalý může být vždycky a vy možná dojdete k závěrů, že moje představa je vaše realita a začnete si svého dne vážit mnohem víc. Nebo si stejně jako já naplánujete víkend do dokonalosti :)

Zdroj: Shopstyle
  •  Brzy vstát. To je podle mě jeden nejzákladnější bod dokonalého dne. Když vstanu pozdě, den se pak zdá kratší a unavenější, proto se v dokonalém dnu vstává třeba ještě před osmou, aby se stihlo všechno, co je naplánované.
  •  Protáhnout se a upravit. Ráno bych vždy ráda nastartovala nějakou jednoduchou rozcvičkou, jako jsem to dělala vždycky, když jsem spala u babičky. Nebo si můžu nacvičit třeba pozdrav Slunci. Poté až se budu cítit dostatečně protažená, zajdu do koupelny, upravím si vlasy a obličej a spokojeně hodím pár úsměvů do zrcadla, abych se dnes cítila seběvědomě.
  • Dobrá snídaně. Uvařím si teplý čaj a ukrojím pár plátků chutné bábovky, kterou jsem včera upekla. Sednu si ke stolu a koukám se ven, přemýšlím, o všechno dnes podniknu. V klidu se nasnídám a uklidím po sobě, aby všude zůstalo čisto.
  • Dopoledne. Dopoledne závisí na situaci. Pokud bude hezky, mohla by následovat procházka, nebo běh. Pokud by bylo obzvlášť slunečno, sedla bych si jen před dům na zahradu a četla jsem si. Další možností je ale, že bude venku sychravo tak, že by ani psa nevyhnal, potom tedy následuje plán B. Zabalit se do deky a číst si knížku, vzít si sešit a zapisovat si myšlenky, nebo se prohrabávat těmi starými.
  • Něco užitečného. Patý bod se týká vlastně práce. Od malička nejsem moc vedená k práci v domácnosti, až se za to nemám ráda. Proto vždy, když udělám něco u nás doma mám z toho radost. Proto takový uvařený oběd nebo upečená buchta je pro mě spíš zpestřením dne než jeho otravou. Aspoň teda zatím :D
  • Je tu odpoledne. Zatímco čas před obědem jsem věnovala spíše sobě, odpoledne patří rodině nebo přátelům. Buď můžu být doma a zahrát si s rodinou nějakou hru, nebo můžu vypadnout s kámoškou a jít si někám poklábosit do cukrárny. 
  •  Podvečer plný umění. Podvečer bych věnovala třeba poslouchání hudby, nebo psaní článku či nějakého příbehu. Vytváření dárků pro blízké nebo učení se nových počítačových technik třeba v grafice
  • Přichází večer. Nejprve bych si napustila horkou vanu, zapálila svíčky a potichu pustila hudbu. Takový relax po plně prožitém dnu. No a pak už mě čeká buď film nebo knížka, podle nálady. 
  • Zdroj: Shopstyle
  • A spánek. Po tak krásné sobotě se už jen těšit do měkké postele, kam se uvelebím a s úsměvem na tváři usnu s očekáváním dalšího dne, který bude ještě lepší než ten dnešní.

A co vy? Jaký vypadá váš dokonalý den?

10 komentářů:

  1. Jó tak to zní vážně dokonale, vidím to podobně, horší je, že to takhle podle představ a plánů většinou není :D :))
    Tereza P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není, ale někdy se o to můžeme alespoň posnažit :D

      Vymazat
  2. Tak takový den působí napsaně velmi příjemně :) Asi si zkusím udělat takový den podle tebe, takže si tenhle článek ukládám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Psali jsem takovou slohovku ve škole, a já jsem moc netroškařila... změnila jsem místo, kde jsem, dobu i svůj věk a pak následovaly věci jako nákupy, jóga s kamarádkami, a pak novoroční večeře, odjezd s panem dokonalým a pak.... byla půlnoc, takže konec dne :DDDD no, hodně jsem se do toho vžila a popisovala i co mám na sobě atd. :))))

    OdpovědětVymazat
  4. V tom se teda vůbec nevidím :D
    Můj dokonalý den? Spát aspoň do oběda, snídat oběd a pak podle nálady. Procházka se psem, kniha, seriál, psaní nebo nějaké kreslení. :)
    Jsem asi fakt zhnilej člověk O.o :D
    http://gabux-creativity.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To také stojí za zvážení :) Hlavně ten spánek :D

      Vymazat
  5. ja mám dokonalý deň každý deň pri mojej zlatej dcérke užívam si naplno Materskú dovolenku :D , takže som rada keď večer zaspím a spím do rána inak som online 24h denne :D

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak si užívejte krásné a dokonalé chvilky :D

      Vymazat