31. 1. 2016

Výlet do Prahy (s fotogalerií)


 
  Včera jsem se s rodinou rozhodli, že využijeme prodlouženého víkendu a zajedeme podívat se do krásné matičky Prahy. Máme to tam skoro dvě hodiny cesty autem, ale jezdíme tam opravdu rádi. Oba moji rodiče v Praze studovali, takže tu strávili kus života a navíc se tu poznali, není tedy divu, že se sem rádi vrací i s námi. A tak nás naučili mít Prahu rádi a už teď je jasné, že se tam budeme také vracet. Já osobně chci v Praze studovat. Přiznám se, že ještě nevím co, ale věřím, že na to časem přijdu.

Tentokrát jsem se obzvlášť těšila, protože mám od Vánoc nový foťák, a tak jsem mohla pořídit nějaké pěkné fotky. I když jsem jich nakonec spoustu smazala, musím říct, že s některými jsem vážně spokojená. 
Navštívili jsme Staroměstské náměstí s Orlojem, Václavské náměstí a v noci Pražský hrad a Karlův most. Došli jsme si také na oběd do milé restaurace U Staré paní, kterou doporučuji. Stihli jsme se kouknout i do několika obchodů převážně na Václavském náměstí. Koupila jsem si nové džíny, ze kterých mám opravdu radost, protože mi dokonale padly, což u mě nabývá tak časté :). Pak jsme si došli do obchodního domu Kotva, tady ale nešlo o nakupování, jen jsme si sedli do kavárny a nechali jsme unavené nohy si odpočinout. Měli tam opravdu výborný malinový milkshake. 


Dále jsme se už po tmě vydali na Pražský hrad a Karlův most, jak už jsem zmiňovala. Musím říct, že Praha v noci je opravdu kouzelná a nikdy mě nepřestane fascinovat. Však víte, že mám noc ráda (Článek o noci zde). Po krásné noční procházce jsme si sedli do pizzerie a dali si dobrou večeři. A už nás čekala jen ospalá cesta domů.

A co vy? Máte Prahu rádi? Studujete v ní, nebo dokonce žijete?  

FOTKY





















1 komentář:

  1. Prahu mám docela ráda. Hrozně ráda tam jezdím ať už za rodinou nebo na víkend s přítelem. :)

    OdpovědětVymazat