4. 5. 2016

10 mých oblíbených filmů

 Koho by nebavilo sledovat filmy. Jen tak si sednou, udělat si přítmí, uvařit čaj a pohoda může začít. Filmy nás můžou dojímat, napínat, rozesmát,  ale věřím, že nás také donutí k přemýšlení a některé nás možná i naučí něco do života. Dnes vám představím 10 mých oblíbených filmů, jsou to především nějaké romantické komedie, protože to mě prostě baví :D Vím, že mezi lidmi jsou opravdu oblíbené třeba horory. Já za svůj život viděla zatím jen Vřískot a protože jsem fakt strašpytel, tak se bojím pouštět si sama horory, takže zůstaneme zatím u těchto:




1. Pretty woman
Myslím, že tento film všichni znáte. Jak milionář Richard Geer vytáhne ze dna krásnou prostitutku Juliu Roberts. Film krásně ukazuje, jak lidé stále opovrhují tím, že byla prostitutka a někdy se k ní podle toho také chovají. Ve filmu jsou taky úžasné písničky.


2. Fakjů, pane učiteli
Film, který se zdá na první pohled spíš jako laciná komedie mě nakonec překvapil svou myšlenkou. Ve filmu je viditelná změna nejen hlavního hrdiny, ale i ostatních žáků nebo učitelů. Nejkrásnější na tomto filmu, je jak i bývalý vězeň, potetovaný a na první pohled prostě drsňák, ukáže svůj charakter. Opravdu pěkná myšlenka :)


3. Pátá vlna
 Pátá vlna, film, který teprve nedávno přišel do kin, ale už je s titulkama online. V hlavní roli krásná  Chloë Grace Moretz, se pokouší při konci světa zachránit svého bratra. Svět už ale není vůbec bezpečným místem. Dokáže to? Strašně ráda bych vám o tom napsala, o tom jak jsem čekala, že to skončí, jak to opravdu skončí a jak bych si přála, aby to skončilo. Ale nechci prozrazovat konec, když je to nový film a nejspíš ho hodně lidí nevidělo. Každopádně tento film doporučuji! :)


4. Deník princezny
To byl jeden z prvních filmů, které jsem si oblíbila. Viděla jsem ho tak 10x . Úplně zbožňuju, jak Mia projde proměnou. A i když je to spíš takový lehká komedie, tak na ni prostě nedám dopustit a nikdy ji z podobného seznamu, jako je tento, nevyřadím :) Film mého dětství.


5. Super náhradník
A další komedie, ovšem tady jsou okamžiky, kdy se vážně strašně směju. Film jsem viděla už třikrát a určitě ne naposled, prostě ho mám strašně ráda. Navíc tam hraje dokonalý Channing Tatum. Opravdu doporučuji :)


6. S láskou Rosie
Už se vám stalo, že jste se zamilovali do svého kamaráda? Pokud ano, tak tento film je přesně pro vás. A pokud ne, nevadí, i tak stojí za to si ho pustit. Film natočený podle stejnojmené knížky, kterou jsem také četla, vypráví velkou část dvou nejlepších kamarádů. Tenhle film mám opravdu moc ráda :)


7. Forrest Gump
Tento film asi také zná skoro každý. Je opravdu krásný. Mám ráda filmy, které vypráví o něčím životě od počátku až do teď. A tento příbeh byl vážně zvláštní a zajímavý. Myslím, že to je kvalitní film, který by měl každý jednou vidět :) "Když se dostaneš do problémů, utíkej." heslo, kterého se Forrest Gump drží celý život.



8. P.S. I love you
P.S. Miluju tě jsem viděla teprve včera, i když jsem věděla, že jde o kvalitní film. Název je docela známý, takže možná jste ho už všichni viděli. Opět krásná a originální myšlenka, která spočívá, jak se mladá žena vypořádá se ztrátou manžela. Samozřejmě mě konec rozbrečel. Stojí za to vidět :)



9. Co s láskou
Možná méně známý film, ale opět můj typ. Vypráví zase život svou lidí, příběh se vlastně odehrává ve dvou časových úrovních, část v minulosti a část v současnosti. Je tu celkem neočekávaný konec a není to zrovna happyend, což jsem ráda, mám radši smutné konce.



10. Lásky čas
Napsala jsem někdy předtím, že nějaký z předchozích filmů je můj nejoblíbenější? Jestli ano, tak to beru zpět :D Protože je to jednoznačně tento. Název filmu dává smysl spíš v angličtině (About time), nechápu překlad. Každopádně O čase, ano tento film je o čase a je neskutečně motivující, i když v jedné chvíli velmi smutný. Je jako jeden můj oblíbený citát "Žijte, jakobyste žili svůj poslední den.". Pokud dnes nemáte co dělat a tento film jste ještě neviděli, tak šup, už na vás čeká :) Navíc musím ještě zmínit, že zde hrají velmi sympatiční herci :)

Děkuji za přečtení :) Jaké jsou vaše oblíbené filmy? Znáte některé z těchto?
Po dopsání tohoto článku jsem dostala neskutečnou chuť vidět každý z těchto filmů znova, takže doufám, že mě to rychle přejde, protože na to tak trochu nemám čas :D

1 komentář:

  1. Sznám skoro všechny. Za tip na Pátou vlnu děkuji a taky za O čase:-)

    OdpovědětVymazat