13. 3. 2016

Recenze: Móda, krása a životní styl

Předevčírem jsem si v Praze v Páláci knih koupila knížku od holek z blogu A Cup of Style. Měla jsem ji vyhlédnutou už déle, ale až nyní jsem se rozhodla si ji koupit. A myslím, že jsem neudělala chybu.Takováhle knížka se hodí každé dívce, která se rozhodne se o sebe více starat a získat nové sebevědomí. Proto doporučiji!


Knížka je rozdělená na pět základních sekcí:
Fashion - holky vám poradí, jaké základní věci byste měli mít ve svém šatníku a také jak je kombinovat. Je tu i spoustu užitečných rad, jaké věci máte nosit, podle toho jakou máte postavu.
Krása- Zde se dozvíte, jak se starat o svou pleť, o vlasy a jak se krásně a jednoduše nalíčit. A opět spousta rad navíc!
Cestování- tuto sekci jsem zatím moc nepročítala. Samozřejmě ji využiji až budu někam cestovat. Třeba příští měsíc jedu na Lanternu do Polska, takže se to bude hodit!
Zdravý životní styl- Víte, jak se správně stravovat, cvičit a zajímá vás jaká je fitness rutina Lucky a Nikol? Tak přesně to najdete zde :)
Motivace - to je jedna z nejlepších kapitol knihy. Myslím, že vždy, když budu potřebovat nějak namotivovat, přečtu si několik řádků z posledních stránek a hned mi bude líp. 
Ale ne jenom sekce Motivace mě bude pomáhat. Myslím, že rady obsažené v téhle knížce budu poslouchat a znovu pročítat, dokud se je nenaučím nazpaměť. Nákupem téhle knížky se mi zřejmě kapánek mění životní styl. Přes více času stráveného v koupelně, přes jídlo až po lepší sebevědomí. Možná právě teď se otvírá nová kapitola, která vede k mému vysněnému životu. S tím se samozřejmě pojí i tenhle blog. Opravdu mě baví ho tvořit a těší mě každá zpětná vazba! :)
--
Dnes jsem si z knížky vyzkoušela DIY masku na vlasy a na obličej. Ta pleťová se zatím neukázala v moc dobrém světle, pleť je trochu drsnější. Musím zkusit ty další, které budou pro mou pleť vhodnější. Jak se vyznamená ta vlasová ještě nevím, musím si počkat až mi vlasy uschnou. K čemuž se váže další změna - nesušit si vlasy fénem, ale nechat je přirozeně uschnout. Uvidím, jestli to mým zničeným vlasům pomůže. 
Také si už začínám obstarávat věci, které nesmí chybět v mém šatníku. Zatím jsem si koupila bílou košili a tričko a cardigan. Zkusím nafotit nějaké outfity a dát vám to sem :)

-
Znáte blog A Cup of Style? Máte doma dokonce knížku? Nebo máte jiné oblíbené lifestyle blogy, či knížky?


2 komentáře:

  1. Holky z A cup of style sleduji moc ráda- jak blog, tak jejich videa :) knížku doma mám, jsem z ní nadšená a byla jsem i na jejich autogramiádě :))
    http://monulkov.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. kniha vyzera fakt super!
    Pozyvam na velku GA o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://goo.gl/DSNk3D

    OdpovědětVymazat