3. 1. 2016

Předsevzetí.. Už je pozdě?


  Máš na vybranou - buď pro Tebe bude rok 2016 obyčejným rokem, zažiješ možná pár světlých chvilek, ale zdaleka nebudeš vzpomínat na rok 2016 jako na něco výjimečného nebo dokonce přelomového ve Tvém životě. Nebo se rozhodnout, že právě na tento rok, nikdy nezapomeneš!
  Pokud sis ještě nedal předsevzetí, nevadí. Kdo řekl, že předsevzetí si musí člověk dát jen na Nový rok? Máte celých 366 dní na to, abyste si nějaké vymysleli, abyste si stanovili cíl, za kterým půjdete. Zkuste to. Může to být cokoliv, třeba si přejete najít lásku, nebo uspět v nějaké soutěži a nebo jen udělat radost někomu blízkému. Pojďme si dávat předsevzetí po celý rok! Buďme vytrvalí a věřme, že jsme natolik silní, abychom dokázali to, co si přejeme, to o čem sníme.
  Já jsem si letos, dala několik předsevzetí, abych se s nimi více sžila, pojmenovala jsem si je, jako nějaký soubor, složku - Šťastná sedma. Jak už je poznat z názvu, dala jsem si sedm hlavních předsevzetí, možná se mi nějaké z nich nepodaří splnit, ale třeba se jim alespoň přiblížím.

Tady máte nějaké z nich:
1. Budu se více věnovat své rodině, budu doma více pomáhat.
2. Naučím se fotit, a založím si blog.
3. Budu více chodit mezi lidi a více komunikovat.
4. Budu si udržovat pořádek.
5. Budu pravidelně cvičit a jíst.
Je to jen na Tobě, jak budeš na tento rok vzpomínat :)

Žádné komentáře:

Okomentovat