29. 3. 2016

10 mých oblíbených aplikací pro android


1. Pinterest
Pinterest asi všichni znáte, ale jen připomenu, že jde o sociální síť, kam lidé připínají obrázky z internetu, většinou i s odkazem na stránku. Dají se zde vytvářet nástěnky, kam si uložíte své piny. Myslím, že je to vynikající místo pro motivaci, inspiraci nebo jen potěšení duše. Také si zde můžete udělat nástěnku, kam budete ukládat stažené fotky z internetu, aby vám nezabírali místo v telefonu.



2. Track ID
Tato aplikace je vlastně totéž jako známější Shazam. Ale já měla tuto aplikaci už předinstalovanou v mobilu, takže jsem u ní zůstala. Nabízí nejen rozpoznání hrané písničky, což se mi vážně hodí, ale ukazuje i žebříčky oblíbených písní ve světě. Hmm.. co asi teď frčí v Brazílii :)
3. VSCO
Bezvadná aplikace s efekty a jednoduchými úpravami fotek. Nenabízí sice nepřeberné množství jako retrica, ale těch pár, co tam je udělá fotku zajímavou, ale ne přesvětlenou nebo nazelenalou. Prostě upraví fotku tak, aby lahodila mému i vašemu oku :)


4. Instaburner
Samozřejmě nezmiňuju takové ty klasické aplikace jako je instagram. Ale takového malého zlodějíčka instagramových fotek vám představit musím. Často jsem potřebovala nějakou fotku z instagramu stáhnout. Většinou jsem to řešila tak, že jsem si obrazovku screenshotla a pak fotku ořízla. Instaburner nabízí mnohem jednodušší způsob. Stáhněte a uvidíte :)
5. Penzu
Penzu, neboli internetový deníček najdete i jako webovou stránku, kterou používám častěji než aplikaci. Jak už jsem zmínila, jde o internetový deníček pod heslem. Pro mě je to výhodnější než si psát deník rukou, protože je to rychlejší a lépe zaznamenám můj neutichající koloběh myšlenek. Takže doporučuji každému, kdo se chce vypsat ze svých problému a ujasnit si své životní hodnoty.
6. Timely
To bych nebyla já, aby mi stačil obyčejný budík v mobilu. Timely je tak krásně barevný a nabízí spoustu možností, které ani nevyužívám. Ale jako budík je velmi spolehlivý, dá se nastavit víc budíků a hlavně písnička, která vás uvítá do nového dne, což je pro mě důležité. Špatný budík, špatný den.
7. Wish
Zřejmě nějaký čínský eshop, který se ale stal mým oblíbeným. Je tu opravdu nepřeberné množsví věcí a navíc mi zatím všechno přišlo. Jen jedna věc měla menší zpoždění, tak jsem zažádala o vrácení peněz. Peníze se do tří dnů vrátily zpět na účet a bylo mi řečeno, že pokud objednávka přijde, můžu si ji nechat jako omluvu za zpoždění. No a tak mám tričko zadarmo :)
8. Runastic
Tuhle aplikaci zná asi každý, kdo se někdy pokusil začít běhat. Podle mě je opravdu dobrá. Poslouží pro dobrou motivaci a porovnání výsledků. Lepší je běhat s pocitem, že jste dnes uběhli víc než včera. Vidět změnu je v tomhle důležité. Škoda, že spousta bonusů je jen pro placenou verzi. Ale i bezplatná verze je bez problému použitelná.


9. Clean master
Obyčejný čistič mobilní paměti už mě několikrát vytáhl z bryndy. Vždycky mi mobil pročistí, vymaže zbytkové soubory a mě donutí se zamyslet nad tím, jaké zbytečnosti si do mobilu stahuji. :)
10. Google překladač
Tohle je jedna z nejdůležitějších aplikací. Často potřebuji něco přeložit, takže tato aplikace je moje pravá ruka. Ještě, že nemusím každé slovo pracně hledat v nějakém slovníku. A i když na něj není vžy 100% spoleh,  je ale stále chytřejší než já :D

A jaké aplikace používáte vy? :)

2 komentáře:

  1. Wau, skvělé aplikace. Určitě si nějaké stáhnu a nainstaluji do mobilu. Například ten "Instaburner" mi padl do oka. :)

    OdpovědětVymazat